Dźwięk!gdzie się podział

witam!mam problem z dźwiękiem(tzn.nie ma go w ogóle).ostatnio wywalałem jakieś ścierwa z kompa(zabawa z logami itp.).co prawda wywaliłem chyba wszystko ale obawiam się czy oby nie zadużo wylecialo. od czego mam sprawdzić gdzie lezy problem?prosze o "poprowadzenie za rączkę"gdyż jestem laik w sprawach komputerowych. :? dzięki

Start => Programy => Akcesoria => Rozrywka => Regulacja głośności i zobacz czy nie masz niczego wyciszonego :slight_smile:

Zrób reinstalke sterowników karty muzycznej http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=76390&highlight=sterowniki

po sprawdzeniu wyskakuje komunikat że nie mam dostępnych aktywnych urządzeń miksujących, niew mam zainstalowanego zadnego urządzenia dźwiękowego.p.s.nie mam ikonki drukarki i inne sprzęty.mam tylko drukarki i faksyi dodaj sprzęt. :?

Mateusz1811 po co od razu reinstalacja… :roll:

Najpierw niech sprawdzi czy czasem nie ma czegoś wyciszonego :slight_smile:

A żeby nie był OT z mojej strony :slight_smile: to qbusiu zobacz jeszcze w :

Start / Panel Sterowania / Dźwięki, mowa i urządzenia audio / Dźwięki i urządzenia audio i w zakłądce ‘Głośność’ również sprawdź czy nie masz wyciszonego :slight_smile:

Zobacz jeszcze w Menadżerze urządzeń (PPM na Mój komputer / Właściwości zakładka ‘Sprzęt’ ) i rozwiń gałąź ‘Kontrolery dźwiękiu, wideo i gier’ i zobacz czy nie masz tam żdnaego znaczka :wink:

we właściwościach dźwięki i urządzenia audio nie mam możliwości regulacji9tak jakby sprzętu nie było) :? a sprawdzając Start => Programy => Akcesoria => Rozrywka => Regulacja głośności wyskakuje komunikat że nie mam dostępnych aktywnych urządzeń miksujących. tak na moje niefachowe oko wygląda że coś wywaliłem i nie wiem co :frowning:

Miałem ten sam problem, że nie miałem regulacji głośności :slight_smile:

lub

:arrow: klik

no i nie mam dobrych wieści :frowning: klikając:START / Panel sterowania / Dźwięki, mowa i urządenia audio / Dźwięki i urządzenia audio / klikasz na zakładkę